Pagini

luni, 11 noiembrie 2013

Fistula de arc branhial

Bebelusul meu de 9 luni a suferit o interventie chirurgicala in zona claviculara pentru care am primit dupa multe luni de cautari diagnosticul de fistula de arc branhial.
Daca copilasul vostru prezinta la nastere o gaura in piele ca atunci cand ai un por deschis pe fata de exemplu, doar ca de marime mai mare circa 3 mm a fost in cazul nostru, atunci exista acest risc. Chirurgul ne-a spus ca aceasta problema apare din uter. Copilul trebuia sa fie observat la nastere si intervenit chirurgical tot atunci. Noi am depistat la 7 luni de la nastere, cand in locul respectiv a aparut o galma rosie, copilul a devenit febril si am fost internati in spital. Am primit un tratament cu spectru larg deoarece nu s-a stiut afectiunea de la inceput. Dupa ce s-a stabilizat febra si s-a putut face incizia, s-a scos colectia. Dupa o luna a recidivat si timp de 2 luni am mers din spital in spital si am facut analize de toate felurile: virusi aerobi, anaerobi, furuncule, pustule si alte boli de piele. Diagnosticul corect ne-a fost dat de dl. chirurg Secheli Ionut din spitalul Budimex care ne-a programat in ziua urmatoare pentru interventie chirurgicala cu anestezie generala. Azi, 11.11.2013 i-am scos copilului firele de la operatie. Saptamana viitoare primim si rezultatele testului histopatologic. Voi actualiza statusul in functie de rezultatele primite si daca a fost cazul si de un tratament medicamentos.

12 comentarii:

  1. Buna ziua.va rog frumos spunetimi si mie ce ati facut in egatura cu copilu,cum este?am si eu un bebe de 2saptamani in aceiasi situatie arc branhial gaurica undeva la stern.peste doua luni a zis sa mergem la control.stau in stres ca e mic si trebuie sa treaca prin operatie dar macar sa stiu ca va fi bine dupa

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua.va rog frumos spunetimi si mie ce ati facut in egatura cu copilu,cum este?am si eu un bebe de 2saptamani in aceiasi situatie arc branhial gaurica undeva la stern.peste doua luni a zis sa mergem la control.stau in stres ca e mic si trebuie sa treaca prin operatie dar macar sa stiu ca va fi bine dupa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,

      Noi am trecut prin aceasta experienta, plimbandu-ne din doctor in doctor, care mai de care cu diagnotice de boala infectioasa, pentru care am facut diferite tratamente fara nici un rezultat. Daca intr-adevar acesta este diagnosticul pe care l-ati primit, eu va recomand cu mare incredere, sa va adresati chirurgului de la Marie Curie, dl. Ionut Secheli. Dansul a fost ultima persoana la care am mai mers, dupa multe incercari esuate dar a fost de un real succes. Cum am ajuns la dansul, a diagnosticat corect afectiunea copilului si ne-a programat a doua zi la interventie. Din pacate, numai astfel s-a rezolvat in cazul nostru (prin interventie chirurgicala), dar de atunci nu mai avem nici o problema. Interventia a durat cateva ore, la reanimare am stat pana s-a trezit bebele, apoi am plecat acasa in aceiasi zi.

      Nu vreau sa va impovarez cu o poveste care a durat cel putin 3 luni, timp in care am fost plimbati de la Grigore Alexandrescu la Medlife la Regina Maria samd. Va spun doar concluzia experientei noastre, ca in persoana acestui chirurg veti gasi solutia, chiar daca nu acesta este dignosticul, chiar daca aveti indoieli, daca va duceti la dansul, sigur nu aveti nimic de pierdut.

      Sunt doi frati Secheli in spital, sa intrebati de dl. Ionut Secheli, dimineata se fac programarile sau sunteti trimisi direct la chirurgie unde face un consult bebelusului si va spune ce aveti de facut.

      Va doresc sanatate multa si daca va pot ajuta si cu alte informatii sa-mi spuneti.




      http://mscurie.ro/meniu_content.php?meniu_nr=3&language=ro&id_meniu_back=9&nume=Cabinet%20chirurgie%20si%20ortopedie&id_pagina=20

      Ștergere
  3. Va multumesc pt raspuns si ma bucur ca copilu dumneavoastra este bine ca asa am sperante ca il va ajuta dumnezeu si pe al meu si va reusi la operatie.am sa merg totusi si la alt medic sa il consulte ca al meu are o gaurica mica la sten dar nu a supurat nu este rosie si la consultatie nu ia facut vrun rmn ceva sau eco doar sa uitat s a zis fistula arc branhial 4.peste doua luni la control si programare operatie.el ia in greutate bine de la 3600canf la inscut in 15 zile a luat 600 gram,sper sa ma ajute dumnezeu sa trec de aceasta suferinta si stres zilnic.va multumesc inca o data pt raspuns ca ma ti incurajat cu rezultatul bun al copilului dumbeavoastra

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara, va rog din suflet sa imi souneti cum a fost post-operator! Si fetita mea in varsta de 2 ani, este disgnosticata cu Fistula de arc branhial de tip3, saptamana viitoare mergem la domnul doctor Ionut Secheli! Daca puteti sa ne ziceti din experienta dumneazoasta v-asi fi recunascatoare! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua,

    Chiar a fost o experienta traumatizanta pentru ca am mers din doctor in doctor pana am primit diagnosticul corect de la dl Ionut Secheli, dupa 2 luni de plimbat prin spitale si doctori, in nici 10 minute a realizat ce are copilul nostru, De aceea am povestit, si ma bucur enorm ca inca sunt oameni care imi cer parerea chiar si dupa atata timp.
    Am fost sceptici, nu credeam, dupa atatea cautari daca asta e diagnosticul corect sau nu. La noi a aparut intr-o noapte, ca un fel de cos intre cele doua oase din clavicula. Care apoi s-a inrosit si s-a umflat si a inceput sa colecteze puroi. Am crezut ca este un furuncul, sau ceva din zona asta. Dar, desi am fost si la Medlife si la Grigore Alexandresu, ne-au trimis si la boli infectioase, au colectat, au drenat, au stors....tot nu au reusit sa identifice diagnosticul, chinuind in toata aceasta perioada copilul.
    Singurul, pe care vi-l recomand din tot sufletul, este acest doctor. Pe noi ne-a vazut, in 10 minute, ne-a spus ce are, sa venim a doua zi nemancati, nebauiti. L-a preluat pe bebe, l-au anesteziat complet, l-au dat pe salonul de terapie intensiva, am stat cu el pana s-a trezit, l-am adus in salon de copii, a venit dl doctor, s-a uitat la el si ne-a trmis acasa. La ora 14 era in patutul lui de acasa. Apoi am mai venit doar la pansat si la scos firele. Va spun sincer, eu nu am vazut asa doctor.
    In conditiile in care eram disperati ca fusesem la o gramada de doctori si in spitale diferite, unde am cheltuit si traumatizat copilul, eram in stare sa dam orice sa putem sa-l vindecam. Omul asta, ne-a explicat ca la prosti ce s-a intamplat. Eu am nascut in Medlife, si neonatologul trebuia sa observe ca nu era inchisa clavicula, practic a ramas ca un por deschis, care in timp a acumulat mizerie si s-a infectat. Trebuiau sa vada si sa cauterizeze atunci zona.
    Oricum, va doresc multa sanatate, sa treceti cu bine prin aceasta incercare si sincer, pentru noi dl Ionut Secheli a fost o minune, pentru ca l-a operat si acum este perfect sanatos. Nimeni, din toti doctorii nu au facut ce trebuie, si nu are rost sa va dau detalii pentru ca sunt sigura ca oricum sunteti speriati, obositi si traumatizati, cum am fost si noi. Sunt convinsa ca sunteti pe maini bune si trebuie sa iesiti cu bine din aceasta situatie.
    Daca va mai pot fi de vreun ajutor, cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna seara!Cum ati remarcat ca a recidivat?se sintome a avut?

    RăspundețiȘtergere
  7. Tocmai am operat și noi fetita și tare frica imi este de recidiva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua, la noi a recidivat pentru ca nu s-a intervenit chirurgical de la bun inceput ci doar s-a facut initial o incizie locala pentru a face analize pentru ca nu au stiut despre ce este vorba. Cand am ajuns la dl chirurg si a facut operatia, dupa interventie nu am mai avut nici o problema. Practic au trecut 8 ani de atunci si suntem bine sanatosi. Multa sanatate va doresc!

      Ștergere
  8. Mulțumesc pentru răspuns!Noi avem 2 săptămâni de la intervenție și este foarte umflata in zona operației.Urmeaza sa mergem din nou la control

    RăspundețiȘtergere